Strona korzysta z plików cookie oraz innych analogicznych funkcjonalnie technologii służących do przechowywania danych. Brak zmiany ustawień ich dotyczących oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies. ×

Strona główna>Gwarancja i reklamacje

Gwarancja i reklamacje

Cała kolekcja letnia dostępna online. Sprawdź nowości i wybierz coś dla siebie.

 

 

Rękojmia z tytułu wad fizycznych i prawnych została całkowicie wyłączona w stosunku do pełnoletnich osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej (przedsiębiorców) a posiadające zdolność do czynności prawnych, dokonujących u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową  (klientów) na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego (Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Dz.U.  nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianiami)

Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat (24 msc) od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. 
Dotyczy wszystkich produktów sprzedawanych w sklepie.

W celu szybkiej obsługi reklamacji prosimy: 

  • aby przesłane do reklamacji towary były czyste i wywietrzone. 
  • o przesłanie towaru wraz z dowodem zakupu lub jego kopia. 
  • aby zgłoszenie reklamacyjne zostało złożone na formularzu, którego wzór można pobrać z naszej strony. 

Linki do przykładowych formularzy reklamacyjnych:
formularz reklamacyjny PDF
formularz reklamacyjny do edycji WORD

Formularz można złożyć np.: 

  • Pisemnie na adres korespondencyjny, łącznie z reklamowanym produktem 
    perfektsport.pl
    05-082 Blizne Jasińskiego,ul. Kochanowskiego 4a Poczta Stare Babice
  • Zgłaszając wadę za pomocą formularza kontaktowego http://perfektsport.pl/Support.aspx
  • wysyłając formularz na adres email: biuro@perfektsport.pl 

 W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedający zwraca Klientowi koszt transportu reklamowanego produktu w wysokości 10 zł (jest to cena, za jaką Sprzedający dostarcza przesyłki bez pobrania).

Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeśli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgody z umową, chyba że kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Sprzedający ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać (art. 561 § 1):

  • nieodpłatnej naprawy, 
  • wymiany produktu na nowy,
  • obniżenia ceny towaru,
  • odstąpienia od umowy i zwrotu kwoty

Przesyłki z wymienionymi towarami wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.
Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek ze zwrotami bądź reklamacjami wysłanych za pobraniem.

Potrzebujesz dodatkowych informacji? 
Przeczytaj odpowiedni dział w regulaminie sklepu

Adres do korespondencji

PERFEKTSPORT.PL

ul. Jana Kochanowskiego 4a
Blizne Jasińskiego
05-082 Stare Babice

Newsletter

Wpisz swój adres e-mail:

Przesyłki i dostawa

Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Dostawa do 24h - więcej szczegółów tutaj

Kontakt

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zakupów napisz do nas

Infolinia:

22 722 09 79

pn-pt 9:00-19:00

so 9:00-14:00

608 376 333

pn-pt 9:00-16:00

Zadaj pytanie on-line